بهانه

شقایق های سهراب هم روزی خواهند سوخت اما تا چمدانی براز هیچ هست باز هم زندگی باید کرد

مروز4شنبه است جشن جایزه داشتیم ک جایزه میدادن تومدرسه واس همین مبانیمون مبانی کامبیوترمون افتاده برای فردا .حالا حتما تومنتظرم بودی و عصبانی شدی ببخشید فرداامتحان مبانیه ممکنه وقت نکنم حرفاتوبخونم ولی کبی میکنم میارم خونه میخونم اماچون جلسهی اخره فکرنکنم وقت     ی باشه ک جواب بدم دوستدارم افریییییییییییییییین دلم  برات تنگ شده راستی امروز بم دوتاکارت بول هدیه دادن واس رتبه ی ازمون و ی شعری ک نوشتم وبرنده شد خداکنه فردا عصبانی نباشی  وبام دعوانکنی چون اونوقت تاوقتی ک بت دستریسی بیدا کنم گریه میکنم وناراحتم راستی تو توی وبلاگ همونجایی ک میزنی ارسال مطالب جدید تو حاشیه ک ی کار د   بببخشید کادر مشکیه سمت راست همونجا یه گزینه داره مدیزیت مطالب قبلی بازش کن اونوقت تمام مطالب میان اونوقت تک تک اونایی ک مال من هستن رو ی چک بکن ببین خوندیشون یانه ؟ ی حسی بم میگه نصف حرفامو ندیدی توروخدا اینکارو بکن دوستدارم دوستدارم دوستدارم مواظب چشات باش عزیزم مواظب دل منم باش بیشت امانته مواظب دلت هستم  خدانگه دارت باشه

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394برچسب:,ساعت 9:46 توسط اعتراف| |


Power By: LoxBlog.Com