بهانه

شقایق های سهراب هم روزی خواهند سوخت اما تا چمدانی براز هیچ هست باز هم زندگی باید کرد

 

ی زحمتی واست دارم ببین اگه میتونی تواواکس ی دختر شوشتری بیداکن ک بتونی براش اوناون فلش رو باتمام تجهیزاتش بفرستی اونم بیاد بده ب من اون فلشو باتمام امکاناتش از تو بگیره منظورم وسایل جانبیشه وسایل فیزیکی جانبی واسش بست کنی اونم بیاذ بده  ب من بش بگواگکه مطمین شدی ک ب دستم رسیده  ی بولی بش میدی بخدا من خودمتو مدرسه حتی بعضی اوقات اونقدر غذا نمیخورم سرم گیج میره ک بول جم کنم واس گوشی اما کسی نس برام بخره الناز کثافت خودش ودانیال حتی همهو بغل کردن اما دیگه منو محل نمیده کثافت  توروخدانذار منتشوبکشم اگه تونست هفته ی دیگه حتماهفته دیگه شنبه تا44شنبه ساعت 6.45 تا7.15 بیاد جلوی عصردین ودانش اموزشگاه عصردین ودانش بم بدتش اگرم ب دستم رسید واس اینکه بفهمی منم بت میگم  هندسه 2 توروخدامن میخوام تلاشتوبکن ببخشید ک زحمتت دادم              اون اموزشگاه تو بلوار شرافته

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394برچسب:,ساعت 9:42 توسط اعتراف| |


Power By: LoxBlog.Com