بهانه

شقایق های سهراب هم روزی خواهند سوخت اما تا چمدانی براز هیچ هست باز هم زندگی باید کرد

salam azizam midoni agh inja bodi mohkam baghalet mikardam o inaro bet migoftam  keh bedoni doset daramo narahatnashi ama felan keh inja nisti inao bedon an doset daram ta payeh joooooooooonam beh hamon khoda ghasam    beh khoda keh hata yeh tareh mototo ba kasi avaz nemikonam  azizam man 1 saleh pat mondam to ham mondi pas ha man toro dost aram ham to mano........... ps 4era harf az tamom kardan mizani to  keh midoni jonam beh ionet basteh shodeh faghat yeh chiz man toro dost daram to ham dostam dari ino midonam keh  alan ghahr nakrdam cchon midonam dostam dari alan na man     na man bat ghahr mikonam na to ba man ok bebin man faghat yeh khordeh az on khatereh khatereh madreseh azab  keshidam  toro khoda totorokhoda hazeram eltemaset konam keh dgeh hataharfeham nazani torojkhoda joooonehman  4 shanbeh keh omadam khoneh kasi nabod manam khodamo kotak zadam delam khonak shod dar zemn bebakhsham beh khoda goshi nemiad dasmna       

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394برچسب:,ساعت 9:29 توسط اعتراف| |


Power By: LoxBlog.Com