بهانه

شقایق های سهراب هم روزی خواهند سوخت اما تا چمدانی براز هیچ هست باز هم زندگی باید کرد

سلام خوبی؟بذارازدیروز برات بگم دیروز اولا توسایت بودن یهو معاونا ریختن توسایت کامل تفتیششون کردن امروز دبیر زبانمون بردمون توی سایت اما بااین قرار ک کامبیوتری روشن نشه ولی من روشن کردم اخه خواستم ببینم مطلب گذاشتی یا نه نگران بودم نکنه قهریدی اماچون نمیشدومیترسیدم ففط تیتر بستاتو خوندم الانناراحتم اخرین بست چیه ؟ نکنه ناراحتی  

دیووونه وار دلتنگتم

سلام خوبی ؟ من اصلا خوب نیستم مامانم اینا رفتن بیرون اما هرچی دنبال اون چیزی ک باس میزنگیدم گشتم نبودش  خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اخه این چ عذالتیه یکی مث بهار هی باید اینورواونوربره بانامزدخرش یکی هم مث من بدبخت ک عین سگ باید جون بکنم تابعدچن ماه میخوام زنگبزنم دلم میخواد بمیرم اخه مگه من تو زندگیم چی دارم همه دلخوشیم ب تو ه وب اینکه زنگ بزنم وبات حرف بزنم و ی خرده ب زندگیم دلگرم بشم خدا اونم ازمن میگیزه اگه دیگه همون گوشی و نبینمش اگه دیگه بیداش نشه من چیکارکنم من ازغصه دق میکنم خب دلم تنگ شده واست هیییییییییییییی خدااااااااااااااااااااااااااا این رسمش نیستا دلم میخوادبمیرم دلم میخوادداد بزنم دلم میخواد اونقد خودمو بزنم تا بمیرم اصلا اگه من بخوام بمیرم باید کیو ببینم ها؟ جون خودمه تومردن هم من بدبخت شانس ندارم  حالا مثلا اگه ی ذره از خوشبختی بهارو من داشتم چی میشد از بزرگی خدا کم میشد چته حب خشته شدم منم  .......... دلم واست تنگ شده می فهمی؟ والا بهار سیاهه چاقه قدش کوتاس  خب باشه اون سیاه چاق قدکوتاه الان ازمن خوشبخت تره لوسه خب بایدم باشه وقتی تاحالا تو عمرش هیچکس نازکترازگل بش نگفته همه هم دوستش دارن خب هرکی باشه لوس میشه دیکه من دلم واست تنگ شده امروز روز ماذربوذ 4شنبه دبیر دیزاومد نشد بیایم 4شنبه این هفته هم امتحان داریم کتبی نمیام هفته ی بعدش هم احتمالا اخرین جلسه است خدا کنه بشه بت بکم بیای روز اخری ..........میترسم دیگه اون گوشیونبینم خدایا کمک کن خودت ی ذره اگه ی ذره منم دوست داشته باشی راه دوری نمیره منم بندتم خب...................خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوستتدارم ذیوونه وار دلتنگت شدم مواظب خودت باش بای



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 2 ارديبهشت 1394برچسب:,ساعت 12:48 توسط اعتراف| |


Power By: LoxBlog.Com