بهانه

شقایق های سهراب هم روزی خواهند سوخت اما تا چمدانی براز هیچ هست باز هم زندگی باید کرد

سلام     عزیزم میترسم این باراخری باشه ک بیام توسایت یعنی ی جلسه ی دیگه  هم داریما ولی میترسم اینار کسی بفهمه دیگه نتونم بیام وبنویس کلیییییییی بات دردو دل دارم ولی بذاراول اینو بگم  دلم خیلیییییییی میسوزه ک بابام ثبت نامم نمیکنه قلم چی واینجورجاها معلمام همش میگن تست کارکن بهار بامعدل16هم بیشخوانی میکنه هم ازمون میده هم تست میزنه هم بچه ها قرار گذاشتن باهم ازمون بدن ولی من.....ی چیزی تواین مدت مواظب خودت باش  ببخشم ک نیستمم اینم مطمین باش ک من بتوخیانت نمیکنمتوفکرامتحنت هم نیستم چون میدونم اگه تومنو نخوای میتونی خطتوخاموش کنی ازشرمن وخانوادم راحت شی ولی انکارم نکردی خیییییلی مواظب خودت با س خوب غذا بخور اخیش عشقم دلم واس صدات تنگ شده دارم از دلتنگی میمیر   توخردادماه میری رویان؟اونجاهم مواظب خودت باش بیشترحالا بیا نزدیک بووووووووووووووووووووووووووووووووس اخیش دلم واسه ی این بوساتنگ شده بود یعنی لک زده بودبذار ی بار دیگه هم...... من دق میکنم تواین مد سال دگه کامبیوتر نداریم دلم تنگت میشه عشقم دوستدازمدوستدارم دوستدارم ر بخدامیسبارمت خداحافظ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 2 ارديبهشت 1394برچسب:,ساعت 12:46 توسط اعتراف| |


Power By: LoxBlog.Com