بهانه

شقایق های سهراب هم روزی خواهند سوخت اما تا چمدانی براز هیچ هست باز هم زندگی باید کرد

 

اینارو اون هفته نوشتم اماالان قسمت شدبذارمشون دوستدارم............

سلام خوبی ؟ کجابودی کوچولو نگرانت شدم ؟همش میترسم خدایی نکرده چشمات طوریشون بشه مواظب چشمات باش خوب؟قول گرفتم این هفته 4شنبه من نمیاما نگران نشی قراره مدرسه ببزه اردو من نمیرم چون اگه برم میگن گوشیت کو ؟منم نمیرم .... خلاصه در کل حالم خوبه واس عیدشادم چون توهستی توهمن شاد باش چون من هستم موقع سال تحویل بیدارباش منم بیدارم اخیش بارسال یادته قبل عیدباهم حرفیدیم کاش بشه تاقبل از عیدم ی بارباهم بحرقیم دلم واس صدات تنگ شده حسابیا ازاون حسابیا خب کاری ندارم دیگه دوست دارم خیلییییییییییییییییییییی زیاد بووووووووووووووووووس مواظب خودت باش عیدتم بیشابیش مبارک عیدی من یادت نره    بای

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 26 اسفند 1393برچسب:,ساعت 8:39 توسط اعتراف| |


Power By: LoxBlog.Com